Header Ads

Segmen Bloglists By Lokmanamirul April 2016

Assalamualaikum semua....

Saya rasa nya peminat blogger saya ni kurang memberangsangkan...mungkin sebab blog saya ni masih baru menonjolkan diri dan masih tercari-cari peminat setia blog ini....saya sebenarnya dah mula blogger tahun 2013...cuma masa tu bukannya untuk mencari income. Hanya syok2!!!

Tapi mula tahun 2015, saya dah berubah persepsi tersebut...dgan membuat perubahan blog saya hampir 80%. Tapi, yg ruginya masih kurang jumlah follower saya. So, saya rasa segmen ni dapat menarik sbyk mungkin blogger di luar sana utk sertainya.

SEGMEN BLOGLISTS BY LOKMANAMIRUL APRIL 2016

Segmen kali ni aku tak kisah berapa ramai pun nak join. Tak dak had. Sapa cepat ada rewardsnya. Sya akan listkan 10 yg terawal dan listkan 10 yg seberikutnya... jgn risau saya list kan korang selepas 10 terawal...lihat korang punya blog....sgala speks sya lihat. Saya tak guna sistem random...

Syarat-syaratnya ;
1. First, korang wajib follow blog ini.
2. Jgn lupa, wajib gak follow google+ saya.
3. Follow Facebook sekali yaa
4. Kalau sudi masuk link blog saya dalam blog list korang.
5. Then, yg ni korang bleh la komen apa2...tuk tambah baikkan blog saya ni.
6. Buat satu entri bertajuk "segmen bloglists by lokmanamirul april 2016".
7. Syor kan segmen ini dalam blog anda kalau sudi. Tak paksa...

Ingat!!!! Peserta pertama saya akan bagi reward iaitu RM15... sory kalau saya tak buat banner...

Tapi segmen ni akan terbatal kalau tak cukup sampai 20 peserta. Sya akan update dari semasa ke semasa....

Last date : 30 April 2016

No comments

Powered by Blogger.